Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

ΚΑΙ ΜΕ ΦΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΘΑΝΑΤΟΝ ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΩΣ 1994


Πρόκειται για μια σειρά παραστάσεων που έγιναν το 1994 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, σε σκηνοθεσία του Κώστα Γαβρά. Οι παραστάσεις αυτές, με τη συμμετοχή πολλών κορυφαίων μουσικών και καλλιτεχνών όπως η Σαββίνα Γιαννάτου, η Λυδία Κονιόρδου, η παιδική χορωδία του Δημήτρη Τυπάλδου, το χορευτικό ποντιακό συγκρότημα "Αργοναύτες Κομνηνοί" κ.α ήταν μια συνοπτική περιγραφή της ιστορίας της ελληνικής μουσικής. Για πρώτη φορά σε μία και μόνο παράσταση, ο Νταλάρας τραγούδησε τόσα πολλά παραδοσιακά τραγούδια. Εδώ θα βρείτε το πλήρες πρόγραμμα της παράστασης, ένα τραγούδι από την παράσταση (Έχεις το χρώμα της αυγής, μπάλος από τις Κυκλάδες) καθώς και μια φωτογραφία.



Λίστα Τραγουδιών

Νανούρισμα
Χελιδονίσματα
Εξέδυσαν με τα ιμάτιά μου
Κύριε εκέκραξα
Ακρίτης κάστρον έκτιζε
Χελιδονίσματα
Ξύπνησε πετροπέρδικα
Το μικρό βλαχόπουλο
Η Ρωμανία επάρθεν
Σέρα (χορευτικό)
Ερωτόκριτος
Όσο βαρούν τα σίδερα
Έχεις το χρώμα της αυγής
Αλησμονώ και χαίρομαι
Με το λύχνο του άστρου
Τζιβαέρι
Τρεχαντηράκι
Κυρ Κωστάκη έλα κοντά
Καλέ συ Παναγιά μου
Η Σμύρνη
Ιμιτλερίμ
Σμυρνέικο νανούρισμα
Τα ματόκλαδά σου λάμπουν
Συννεφιασμένη Κυριακή
Αραπιά
Παραπονιάρικό μου
Κάνε λιγάκι υπομονή
Οι αστρολόγοι
Αστέρι μου φεγγάρι μου
Η Μαργαρίτα η Μαργαρώ
Μάνα και Παναγιά
Η χοντρομπαλού
Ωδή στο Γεώργιο Καραϊσκάκη
Έπεφτε βαθιά σιωπή
Ταξίδι στα Κύθηρα
Καραντί
Κερύνεια - Το πλοίο φάντασμα
Τρελοβάπορο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου