Τρίτη 16 Απριλίου 2013

ΟΟΣΑ - OECD, ο καλός μας φίλος...




ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 
OECD, ο καλός μας φίλος 
Όσα αναφέρονται παρακάτω είναι «συστάσεις» του ΟΟΣΑ για την εκπαίδευση στην Ελλάδα. Η ξύλινη διφορούμενη γλώσσα του  πρωτότυπου διατηρήθηκε ως είχε. Απόπειρα ερμηνείας αποτελεί το γλωσσάρι που ακολουθεί. Οι οδηγίες του ΟΟΣΑ είναι 113 σελίδες και παραδόθηκαν στο ελληνικό υπουργείο τον Αύγουστο του 2011.Μια γρήγορη ανάγνωση πείθει πως το ελληνικό υπουργείο ήταν σε συχνή συνεργασία  με τον ΟΟΣΑ (το Φλεβάρη του 2011 κλιμάκιο του ΟΟΣΑ ηγούνταν στα συμβούλια των περιφερειαρχών για τις καταργήσεις σχολείων). Το ελληνικό υπουργείο δεν έκανε και δε θα κάνει τίποτα άλλο από την πιστή εφαρμογή των αποκαλούμενων «συστάσεων». 
Καμία παρέμβαση, καμία τροποποίηση, καμία προσαρμογή, κανένας σεβασμός στην ελληνική κοινωνία. Η δημιουργία άπειρων θέσεων ανεργίας, η ελαχιστοποίηση της ακαδημαϊκής  γνώσης, τα  «νεοεισερχόμενα διδακτικά αντικείμενα» δηλ. περιβαλλοντικές δράσεις, μέθοδοι επίλυσης προβλήματος με εργαλείο τις Νέες Τεχνολογίες  καταλαμβάνουν σταδιακά πλήρως το διδακτικό χρόνο και αποτελούν προτεραιότητες του ΟΟΣΑ. Μέσο επιβολής της διδασκαλίας των νέων διδακτικών αντικειμένων  το εργαλείο που αποκαλούν ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΟΟΣΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΔΩ:


ΟΟΣΑ: Προτάσεις για την εκπαιδευτική πολιτική στην Ελλάδα

http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/oosa_paradoteo.pdf

  http://syllogosmakrygiannis.gr/wp-content/uploads/2012/01/%CE%9F%CE%9F%CE%A3%CE%91.ppsx.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου